Регистрация в PayPal
За да направите регистрация в PayPal са необходими не повече от десетина минути, като за да завършите процеса не е задължително да въвеждате веднага данните за своята кредитна или дебитна карта. Това може да го направите и в последствие. Дори може и да нямате въведена карта и пак да имате акаунт. Но за да изтеглите пари от своята регистрация в PayPal задължително вече трябва да имате такава карта.
1. Как да се регистрирам

За начало на регистрацията кликнете тук или върху горния банер.
От появилата се страница трябва да щракнете върху линка Sign Up Today!, за да започнете регистрация в PayPal.


Следващата стъпка от процеса по регистрация изисква да изберете страната, в която се намирате от списъка в падащото меню "Your country or region". Там ще трябва да маркирате Bulgaria, като разбира се това е, при условие че живеете в България в момента и се регистрирате от тук.

Продължаваме с избора на вида на сметката в системата на PayPal
1.Ако възнамерявате да използвате системата предимно за извършване на плащания на стоки и услуги, без да е необходимо да получават пари по сметката си или ако ще получавате то да не е често кликнете на "Get Started" в частта "PayPal for you".
2.Ако възнамерявате да използвате системата на PayPal и вашия акаунт в нея за извършване на покупки и продажби на стоки и/или услуги, тоест не само да плащате, но и да извършвате някакъв бизнес кликнете на "Get Started" в частта "PayPal for Business".
Ако не сте сигурни какво ще ви е необходимо, то без проблем може да стартирате със сметка от "PayPal for you", който в последствие, при нужда, можете да ъпгрейднете напълно безплатно към сметка "PayPal for Business".

Идва един от основните моменти по рестрацията в PayPal, а именно въвеждането на личната информация на потребителя, нещо, което трябва да попълните много внимателно. Първото поле(Email address) отговаря на имейл адреса, който ще въведете при регистрацията и в последствие ще ползвате за вход в системата. Удобството на идентификацията само с един имейл адрес за системата на ПейПал е много голямо, защото ако някой иска да ви изпрати пари е достатъчно да знае вашият адрес, с който сте се регистрирали и нищо повече. След това трябва изберете парола за вход във вашия акаунт(Choose a password), като минималната дължина е 8 символа. Паролата за достъп трябва да бъде написана отново в следващото поле(Re-enter password).
Много важно е да имате предвид, че попълването на данните трябва да бъде направено само и единствено на Английски език, за да може тази информация да бъде достъпна и най-вече разбираема от хора в целия свят, а не само от тези, които използват кирилица!!!
Следващите полета са за връзка. В тези полета трябва да въведете името(First name), фамилията(Last name), адресът за кореспонденция(Address Line 1),по желание втори адрес за кореспонденция(Address Line 2),град(City), област(State / Province / Region),пощенски код(Postal Code) и телефон за връзка с вас(Phone number). Тези данни трябва да отговарят на адреса, на който живеете в момента и който сте дали в банката (издала вашата банкова карта) като адрес за кореспонденция, макар че не е задължително да са идентични с тези дадени в банката.
Ако искате сега да въведете информацията за картата прочетете т.2 на това упътване, поставете отметка на "Link my credit card so I can start shopping right away (recommended)" и въведете информацията за картата както е описано в нея.

След като сте попълнили данните натискате бутона "Agree and Create Account".
Ако не желаете да въведете сега информацията за картата махате отметката в "Link my credit card so I can start shopping right away (recommended)" и кликвате на бутона "Agree and Create Account". След като потвърдите своя акаунт може да въведете тази информация по всяко време.
Внимание! Но все още процедурата по регистрация не е завършена окончателно. За да я завършите трябва да докажете, че вие сте собственикът на дадения имейл адрес. Влизате в своята електронна поща и проверявате за нови съобщения. Понякога писмото е в частта "Спам", затова проверете и там. Отваряте писмото, кликвате на връзката "Link Now".
След като кликнете на него се отваря страница, на която трябва да въведете паролата, която сте избрали при регистрацията и кликвате на "Confirm"

След като кликнете на "Confirm" се отваря страница, на която трябва да изберете два тайни въпроса и съответно два отговора, които в последствие ще се използват ако стане нещо с акаунта.
Кликвате на "Submit" и се отваря страница, на която отново може да въведете информация за картата или да пропуснете засега тази операция, кликвайки на "Go To My Account".

2.Как да добавите дебитна или кредитна карта към своята регистрация в paypal?
Сега вече може да добавите карта, която в последствие ще ползвате за разплащане и получаване на суми по вашия PayPal акаунт.
За да добавите дебитна или кредитна карта, към своя PayPal акаунт е задължително в нея да има поне около 2 евро. Ако въвеждате кредитна карта, то не трябва тя да е с напълно изчерпан лимит, а ако регистрирате дебитна Visa Eletcron в нейната сметка трябва да са налични някакви пари. Това се налага, понеже в процеса на удостоверяване на сметката се извършва превод на определена сума от тази сметка към Пейпал. В последствие тези пари се връщат обратно на Вашата сметка. Тази процедура се нарича Expanded Use Program (EXPUSE) и се прави с цел да потвърдите, че Вие сте собственик на дадената карта, за да се избегне възможността от злоупотреби.
И така как протича самата процедура. Влизате в своя профил в PayPal. Отивате на "My Account/Profile/Add-Edit Credit Card". Натискате бутона "Add a Card". Въвеждате инфирмацията така, както е написана на картата, като в графата "Card Verification Number" пишете трицифрения код, който се намира на задната част на картата. След като въведете информацията от картата и натиснете бутона "Add Card" се преминава към изпълнение на EXPUSE програмата.
За да разберете какъв 4-цифрения EXPUSE код трябва да отидете до банката издател на картата и да поискате разпечатка от движението на вашата сметка. Там трябва да има операция от PayPal като за основание на плащането бива маркиран специфичен 4-цифрен номер, следван от текста EXPUSE.
След като вече ви е ясно как да разберете EXPUSE номера трябва да го въведете за да приключите процеса на верификация на картата. На началния екран My Account / Overview трябва да видите съобщение, което да ви напомня, че все още не сте въвели нужния 4-цифрен номер за преминаване в EXPUSE програмата и получаване на статус Verified…
Щраквайки върху това съобщение, ще бъдете отведени на страница, където да въведете този код, разбира се, при положение че вече разполагате с него. След като въведете 4-цифрения EXPUSE код, вие сте готови да използвате пълноценно възможностите на системата за онлайн разплащания PayPal за извършване на плащания за различни услуги и стоки в интернет, както и за получаване на пари за извършени от вас услуги или продажби. Един добър пример за място, където почти всички възможности за покупка и продажба на стоки и услуги са обвързани със системата на PayPal са онлайн търговете на eBay, където разбира се не сте ограничени само до ползването на PayPal, но с негова помощ пазаруването е най-бързо, лесно и сигурно.

Продължаваме с избора на вида на сметката в системата на PayPal
1.Ако възнамерявате да използвате системата предимно за извършване на плащания на стоки и услуги, без да е необходимо да получават пари по сметката си или ако ще получавате то да не е често кликнете на "Get Started" в частта "PayPal for you".
2.Ако възнамерявате да използвате системата на PayPal и вашия акаунт в нея за извършване на покупки и продажби на стоки и/или услуги, тоест не само да плащате, но и да извършвате някакъв бизнес кликнете на "Get Started" в частта "PayPal for Business".
Ако не сте сигурни какво ще ви е необходимо, то без проблем може да стартирате със сметка от "PayPal for you", който в последствие, при нужда, можете да ъпгрейднете напълно безплатно към сметка "PayPal for Business".

Идва един от основните моменти по рестрацията в PayPal, а именно въвеждането на личната информация на потребителя, нещо, което трябва да попълните много внимателно. Първото поле(Email address) отговаря на имейл адреса, който ще въведете при регистрацията и в последствие ще ползвате за вход в системата. Удобството на идентификацията само с един имейл адрес за системата на ПейПал е много голямо, защото ако някой иска да ви изпрати пари е достатъчно да знае вашият адрес, с който сте се регистрирали и нищо повече. След това трябва изберете парола за вход във вашия акаунт(Choose a password), като минималната дължина е 8 символа. Паролата за достъп трябва да бъде написана отново в следващото поле(Re-enter password).
Много важно е да имате предвид, че попълването на данните трябва да бъде направено само и единствено на Английски език, за да може тази информация да бъде достъпна и най-вече разбираема от хора в целия свят, а не само от тези, които използват кирилица!!!
Следващите полета са за връзка. В тези полета трябва да въведете името(First name), фамилията(Last name), адресът за кореспонденция(Address Line 1),по желание втори адрес за кореспонденция(Address Line 2),град(City), област(State / Province / Region),пощенски код(Postal Code) и телефон за връзка с вас(Phone number). Тези данни трябва да отговарят на адреса, на който живеете в момента и който сте дали в банката (издала вашата банкова карта) като адрес за кореспонденция, макар че не е задължително да са идентични с тези дадени в банката.
Ако искате сега да въведете информацията за картата прочетете т.2 на това упътване, поставете отметка на "Link my credit card so I can start shopping right away (recommended)" и въведете информацията за картата както е описано в нея.

След като сте попълнили данните натискате бутона "Agree and Create Account".
Ако не желаете да въведете сега информацията за картата махате отметката в "Link my credit card so I can start shopping right away (recommended)" и кликвате на бутона "Agree and Create Account". След като потвърдите своя акаунт може да въведете тази информация по всяко време.
Внимание! Но все още процедурата по регистрация не е завършена окончателно. За да я завършите трябва да докажете, че вие сте собственикът на дадения имейл адрес. Влизате в своята електронна поща и проверявате за нови съобщения. Понякога писмото е в частта "Спам", затова проверете и там. Отваряте писмото, кликвате на връзката "Link Now".


След като кликнете на "Confirm" се отваря страница, на която трябва да изберете два тайни въпроса и съответно два отговора, които в последствие ще се използват ако стане нещо с акаунта.


2.Как да добавите дебитна или кредитна карта към своята регистрация в paypal?
Сега вече може да добавите карта, която в последствие ще ползвате за разплащане и получаване на суми по вашия PayPal акаунт.
За да добавите дебитна или кредитна карта, към своя PayPal акаунт е задължително в нея да има поне около 2 евро. Ако въвеждате кредитна карта, то не трябва тя да е с напълно изчерпан лимит, а ако регистрирате дебитна Visa Eletcron в нейната сметка трябва да са налични някакви пари. Това се налага, понеже в процеса на удостоверяване на сметката се извършва превод на определена сума от тази сметка към Пейпал. В последствие тези пари се връщат обратно на Вашата сметка. Тази процедура се нарича Expanded Use Program (EXPUSE) и се прави с цел да потвърдите, че Вие сте собственик на дадената карта, за да се избегне възможността от злоупотреби.
И така как протича самата процедура. Влизате в своя профил в PayPal. Отивате на "My Account/Profile/Add-Edit Credit Card". Натискате бутона "Add a Card". Въвеждате инфирмацията така, както е написана на картата, като в графата "Card Verification Number" пишете трицифрения код, който се намира на задната част на картата. След като въведете информацията от картата и натиснете бутона "Add Card" се преминава към изпълнение на EXPUSE програмата.
За да разберете какъв 4-цифрения EXPUSE код трябва да отидете до банката издател на картата и да поискате разпечатка от движението на вашата сметка. Там трябва да има операция от PayPal като за основание на плащането бива маркиран специфичен 4-цифрен номер, следван от текста EXPUSE.


No comments:
Post a Comment